Ge dig själv en nyårspresent- Bli medlem

Snart stundar ett nytt år 2013 som kommer bli ett spännande år som förutom vår dagliga politiksa verksamhet även kommer det året vi förbereder oss för valen 2014. Stämmer dina politiska värderingar överens med våra och du inte är medlem så tveka inte att bli medlem. Vi behöver varandra om vi ska förändra samhället. Välkommen till oss

Det går att förändra världen om man vill. Fast knappast ensam. Ska det bli ordentligt gjort måste vi göra det tillsammans. Vänsterpartiet behöver fler medlemmar, fyll i formuläret efter du klickat på länken ovanför så skickar vi så snart som möjligt mer information och ett inbetalningskort.

Som medlem i Vänsterpartiet får du:

-Inbjudningar till kurser seminariet och studiecirklar

-Tidningen Vänsterpress

-Möjlighet att direkt påverka Vänsterpartiets politik

-Möjlighet att aktivt arbeta för röda valframgångar i valet 2014

För närvarande är medlemsavgiften 300 kr per år. Om du har mycket låg inkomst, t ex om du är pensionär, studerande eller arbetslös, kan du beviljas halv avgift. För nya medlemmar kostar det 100 kronor och bor du i Emmaboda kommun så betalar Emmabodas lokalförening ditt första år. Kontakta oss när det blir aktuellt.

Vill du stödja Vänsterpartiet i Emmaboda ekonomisk inför valet 2014 så skicka in ditt bidrag på bankgiro: 5245-0376, märk inbetalningen med ”valfonden”.

december 2012
« Nov   Jan »